Mobilny Handel i Mobilny Magazyn dla Symfonia ERP

OPTYMALIZACJA DZIAŁAŃ HANDLOWYCH i OPERACJI MAGAZYNOWYCH W SAGE SYMFONIA ERP

Rozwiązanie Mobilny Handel ułatwi wszystkie operacje związane z prowadzeniem mobilnego działu handlowego. Mobilny Handel posiada aplikację na telefony i urządzenia, wyposażone w system Android oraz końcówkę podłączoną jako dodatek do Sage Symfonia ERP Handel, pozwalającą na bieżące zarządzanie planami handlowców oraz różnego typu zdarzeniami związanymi z prowadzeniem działu handlowego (promocje, trasówki, cele).

Mobilny Handel posiada między innymi następujące cechy :

  • Praca na konkretnych klientach, przydzielonych do osoby i regionu,
  • Planner tygodnia pracy oraz praca na trasówkach, wraz z wizualizacją na mapie i akceptowaniem tras przez kierowników handlowych,
  • Bezpośrednie składanie i realizacja zamówień za pomocą urządzenia mobilnego oraz drukarki paragonów/faktur (wraz z wygenerowaniem wszelkich dokumentów w Sage Symfonia ERP),
  • Przegląd i kategoryzowanie produktów, praca na wielu różnych cennikach,
  • Zarządzanie promocjami i akcjami marketingowymi,
  • Współpraca i integracja z dystrybutorami zewnętrznymi, łącznie z możliwością bezpośredniego wysyłania zamówień.

Rozwiązanie Mobilny Magazyn to rozwiązanie trudnych problemów na magazynie i znaczne usprawnienie wszelkich operacji magazynowych. Przy pomocy urządzenia wyposażonego w system Android i skaner kodów, jesteśmy w stanie wykonać szereg operacji magazynowych :

  • Awizacja i przyjęcia towarów według zamówień z Sage Symfonia ERP wraz z wydrukiem etykiet.
  • Lokalizowanie towarów (elementy WMS),
  • Wydawanie towaru,
  • Kompletacja palet i tworzenie Packaging List,
  • Przesunięcia towaru między magazynami/lokalizacjami,
  • Inwentaryzacja,
  • Buforowanie operacji.

Obydwa systemy są zintegrowane z Sage Symfonia ERP poprzez web service. System Mobilnego Handlu działa zarówno w trybie podłączonym (on-line), jak i bez podłączenia internetowego (off-line).


Posiadamy pełną ofertę rozwiązań Mobilny Handel i Mobilny Magazyn, wraz z niezbędnym sprzętem. Jesteśmy oficjalnym partnerem firmy POSNET i dystrybutorem rozwiązań firmy Honeywell. W naszej ofercie znajdują się kolektory danych, skanery i drukarki kodów i etykiet, panele dotykowe i wiele innych. Napisz lub zadzwoń, żeby dowiedzieć się jak możesz rozszerzyć swoją instalację Sage Symfonia ERP o mobilne systemy handlowe i WMS.

ZAINTERESOWANY?
Wypełnij formularz – oddzwonimy i przekażemy więcej informacji.
Naciskając przycisk Wyślij, wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji marketingowych od DPS Software Sp. z o.o. i zdaję sobie sprawę, że mogę anulować zgodę klikając odnośnik „anuluj subskrypcję” w dowolnej wiadomości e-mail lub kontaktując się z DPS Software.

Related posts